…SuS GöNLüM…



Sus gönlüm.
Çok dile getirme. Sen dile getirdikçe gönlün
daha da co
şuyor, daha meraklanıyor ve beklemek daha da zorlaşıyor.
Sus g
önlüm. Çok
laf etme. Az s
öyle ki işimiz olgunlaşsın. Az söyle ki Hakka karşı yanlış kelam çıkmasın.


Sus g
önlüm. Bir elif miktarı sus. Az kaldı
bahara. Dayan g
önlüm.
Denizin i
çinde meydana gelen görünmeyen dalgalar gibi yüreğin biliyorum. Beklemekten başka çare olsaydı, seni durdurmazdım…
İnan bana… Ama yok. Başka
çare yok. Unutma ki ilaç
bile beklemeden tesir etmez,
çiçek
bile vakti gelmeden
önce açmaz…
Sus g
önlüm. Bu kışın bahara dönünceye kadar. Bu gece gündüz oluncaya kadar. Uzak yollar yakınlaşıncaya
kadar. Bu s
ıkıntının ardından ferahlık
gelinceye kadar. Ve y
üzümüz vuslat gözyaşlarıyla ıslanıncaya kadar sus…


Sus g
önlüm. Seni senden daha iyi bilen
Rabbinin h
ükmü
vuk’u buluncaya kadar. Senin nasibin sana ula
şıncaya kadar, ulaşmayanlarınsa senin nasibin olmadınığını anlayana kadar sus…
Sus g
önlüm. Onun geleceğini görünceye
kadar. Ac
ının
bala d
önüştüğünü farkedinceye kadar. Onun gönlünün
senin g
önlüne muhabbet düğümüyle bağlandığını görünceye
kadar.
Sus g
önlüm. Sebepler var edilinceye kadar. Bahaneler
olu
şuncaya, birbirimizin nasibi oluncaya kadar sus.


Sus g
önlüm. Bütün bu susmalarına
kar
şılık her şeyin hayırlısının
olaca
ğına inanarak sus.


Sus g
önlüm. Her susuşun bir cevap olsun. Her susuşun, sabrın
olsun. Her susu
şun, duan olsun. İçten yakarışının adı olsun, susuşun. Bekleyişinin.
umut edi
şinin, inancının, sevdiğinin
vurgusu olsun, susu
şun…

https://i0.wp.com/img472.imageshack.us/img472/8854/smileyby5.gifBEĞENDİYSEN VE ALANINA EKLEMEK İSTERSEN YORUM YAZ BLOG AL’A BAS SENiN OLSUN.

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı SeVGi, SaYGı ve HüRMeTLeRiMLe... içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın