KaHRaMaNıMı ÇoK SeViYoRuM…


GİTME İÇİMDEKİ MASALIMDAN

Sakin bir geceden sana yazıyorum
Kalemimden dökülen tüm kelimeleri özgür bıraktım
Devrildim sensizlik okyanusunda bir zerreye
Hayli zamandır kabullenilmiş kimsesizlik hükmüyle sesleniyorum
Hiç yılmadan bekleyen bir sevda bekçisiyim
Geleceğin günün yorulmayan, uykulara savaş açmış nöbetçisiyim
Haykıran yüreğimin suskun cümlesiyim
Tek bir cümlede birbirine esir kelimelerimi adresi mechule yolluyorum
Bak gün yine merhaba diyecek az sonra sabaha
Gözlerimin perdesini çekmiyorum umutlarıma
Sadece alışmaktan korkuyorum yalnızlığıma
Bir gün seni özlememekten korkuyorum
En çok da unutmaktan
Gitme bendeki düşlerden
Hayalini seviyorum


Her bakış sana ulaşır, bakışlardan yok olma
Her dokunuş kokuna dalar, değsin tenin sevdama
Her ses sesine dokunur, seslensende uzaklara ulaşır bana
Bilirim bir yerlerde nefes aldığını benim için olmasada
Özler misin bilmem
Arar mısın benim gibi
Düşer misin sende anıların peşine
Geceleri sabahlara bağlarken firar eder misin uykulardan
Günleri haftalara, haftaları aylara, ayları senelere bağlarken
Senin de için acır mı kaybolan kimsesiz zamanlara
Korkuyorum sensiz düşmekten yollara
Hayalsiz kalmaktan
Sana giden umut yollarının adres değiştirmesinden
Korkuyorum
Gitme bendeki sevdandan
Seni sevmeyi seviyorum


Bu sevda artık hükümsüz bilirim
Sandık kokusu sindi, tozlandı ve unutulmaya yüz tuttu
Hani derdin ya dünyaya sevgiyi öğreteceğiz diye
Hepsi unutuldu bilirim
Dünyaya sevginin ne olduğunu gösteremedik belki
Sonsuza dek dedik de sonlu oldu belki
Beni sakın sensiz bırakma dedim, sensiz bıraktın beni
Yinede sevdanın izi hep adımlarımda
hiç bitmiyorsun bende
Kimseye ispat edemediğimiz bu masalı
Müebbete çevirdi yüreğim
Korkuyorum af çıkar diye
Korkuyorum düşlerimdende gidersin diye
Gitme içimdeki masalımdan
Kahramanımı çok seviyorum

Özlem AYRAL (Mirage)

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı .:.GöNüLdEn GöNüLe.:., SeVGi, SaYGı ve HüRMeTLeRiMLe... içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to KaHRaMaNıMı ÇoK SeViYoRuM…

  1. yusuftalha dedi ki:

    Eyvallah Gönül Dostu…

Yorum bırakın