DüNYaNıN PaRLaYaN YıLDıZı…TüRKİYE..MiLLeT KAZANDI.


Gün 30 Mart, konuşuyor hakikat
Yalanlar kaybetti, Millet kazandı.
Bundan böyle unutulmaz bu tokat
Planlar kaybetti, Millet kazandı.

İnsanı hor gören her fikri yerdik
Barış düsturuyla huzura erdik
Hak için bir olduk, el ele verdik
Bölenler kaybetti, Millet kazandı.

Ortadoğu için coştuk çağladık
Gazze için karaları bağladık
Hem Suriye, hem Mısır için ağladık
Gülenler kaybetti, Millet kazandı.

Kimi Hak yoluna sundu canını
Kimi de gösterdi sinsi yanını
Paralel yapının borazanını
Çalanlar kaybetti, Millet kazandı.

Atıp tutanların çok telaşesi
Fitneci beylerin kaçtı neşesi
Beynelmilel çetelerin maşası
Olanlar kaybetti, millet kazandı.

Hem beşyüzelli bin insanı dinle
Hem de tut bağdaştır imanla dinle
Bu kadar ihanet, nefret ve kinle
Dolanlar kaybetti, Millet kazandı.

Memlekete zeval gelmesin diye
Cevap buldu bizde nasıl ve niye
İki yüz senedir milleti tiye
Alanlar kaybetti, Millet kazandı.

Kartala saldıran “doğan” kuşuna
Gülüp geçtik, çünkü emek boşuna
“Koç”um diyenlerin dolduruşuna
Gelenler kaybetti, Millet kazandı.

En zor zamanlarda çıktı her yerden
Hak dedi, ak dedi geçerek serden
Anadolu insanını defterden
Silenler kaybetti, Millet kazandı.

Uğur Işılak

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı .:.GöNüLdEn GöNüLe.:., Genel, Haberler ve politika içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to DüNYaNıN PaRLaYaN YıLDıZı…TüRKİYE..MiLLeT KAZANDI.

  1. yabakientelbaki dedi ki:

    Alhamdülillah ……Allah, Cumhurbaşkanıma, sağlık sıhhat uzun ömür versin….Her daim dualarımda….

Yorum bırakın