Sosyal deney‼️ Amerika’da Aç Kalmak⁉️


ABD’li vatandaşlardan aç kaldığı için yardım isteyen Hayrettin’e hiç kimsenin yardım etmemesi, sadece şans eseri orada bulunan evsiz bir Türk’ün yardım etmesi oluyor.

Son günlerde de bunun en iyi örneğini komedyen kimliği ile tanıdığımız daha sonrasında da yaptığı parodi videolarla tanınan Hayrettin’in ‘Amerika’da aç kalmak’ isimli sosyal deney videosuna görüyoruz.

Hayrettin’in çektiği ‘Amerika’da aç kalmak’ isimli videonun ana teması, Amerika’da aç kalan bir vatandaşa kimsenin yardım etmeye, yemeğini paylaşmaya yanaşmaması üzerine kurgulanıyor. Videonun ilerleyen kısımlarında aç kaldığını söyleyen ve vatandaşlardan yardım bulamayan Hayrettin’e de şans eseri orada bulunan bir Türk yardımcı oluyor ve yemeğini onunla paylaşıyor.

Ahlakçılık yapıp, ahlaki değerleri örseleyen bir dünya sistemi var. Uluslararası düzenin, hukuka, insani değerlere, insan hayatının kutsallığına dayandığı söyleniyor. Pratiğe baktığınız zaman ise bunların içini boşaltan bir yapıyla karşı karşıyayız. Gereğinden fazla tüketiyoruz, gereğinden fazla kâr hırsıyla hareket ediyoruz. Dengeyi alt üst ediyoruz.

Unutma Evlat, Batı Hiçbir Zaman Medeni Olmadı! … köle olarak pazarlarında satan, zencilere hayvan muamelesi yapan batı değil miydi?

Batı medeni değildir, sadece zengindir. Medeniyet malla ilgili değil insanlıkla ilgili bir kavramdır.

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı ! ÖĞüT !! NaSiHaT !!! HaYaT DeRSLeRi, >BiR KıSSA BiN HiSSe >, .:.GöNüLdEn GöNüLe.:., Genel, Haberler ve politika, Hobiler, Kitaplar, KoMPoZiT, Kuruluşlar, Seyahat, SiNeMa içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın