SeVGi CaN VeRiR…


 

Yaşamımızda sevginin çok önemli bir yeri vardır. İnsanoğlunu yaşama bağlayan, ona can
veren tek yol
sevgidir. Sevgisiz bir dünya düşünmek bile ne kadar olumsuz
bir duygu. İşte, bugün de dünyada izlediğimiz gibi
sevginin, barışın, dostluğun olmadığı toplumlarda
kan var, gözyaşı var. Oysa
sevgi o kadar güçlü ki. İnsan sevgisi, doğa sevgisi, vatan sevgisi, hayvan sevgisi, yaşam sevgisi… Ne kadar güzel değil mi? Sevgi dolu sözcükleri hayatımıza sokmak, sevgiyle yürek büyütmek… Bizi yaşama bağlayan,
hayatımızdan eksik olmaması gerekli bir duygudur
sevgi. Etrafımıza şöyle bir bakalım; sürekli
küfür eden, insan karalamaktan öte bir şey yapmayan, dedikodu üreten olumsuz
düşüncelerle uğraşan insancıklar çok mu mutlular. Hayır!.. Öyleyse mutluluk
ilacımız yüreğimizde saklı:
SEVGİ! Sevgi, barış, dostluk hayatımıza anlam katar, mutluluk katar; insan
olmanın, üretmenin, paylaşmanın önemini ancak
sevgiyle yakalayabiliriz. Dolayısıyla etrafımıza ve
kendimize ancak bu şekilde pozitif enerji verir ve faydalı oluruz.
Sevgiyi unutup, öfkelerimize yenik düştüğümüzde
hatalar yapabiliyoruz. Ama her şeye rağmen
SEVGİ rehberimiz olsun değerli arkadaşlar. Çünkü Sevgi; Yaşamla barış içinde olmanın yoludur.-
Dostluk içinde olabilmektir.- Hayata gülümseyebilmenin yoludur.- Kinden, nefretten,
dedikodudan uzaklaşmanın yoludur.- Mutluluğun anahtarıdır.- Karanlığın aydınlık
gücüdür.- Karanlık labirentlerin ucundaki ışıktır.-
Sevgi üretmenin, sevgi insanlığın, sevgi savaşlara karşı duruşun dayanılmaz
gücüdür.-
Sevgi el ele Hakk’la olmanın yolu ve gücüdür.- Sevgi
zeytin dalını taşıyan güvercinin kanatları,
gökyüzünün mavisi,- Sevgi denizin mavisi, ormanın yeşili, güneşi,
toprağı, yağan yağmuru, akan suyudur. İnsanlığımızı çoğaltmanın, insanca
duygular üretmenin bir tek yolu var:
SEVGİ… SEVGİ… SEVGİ… Evrenin en güzel dillerinden, yaşam
gücümüz, varlık nedenimiz,

SevgiyLe kaLın…

BEĞENDİYSEN VE ALANINA EKLEMEK İSTERSEN YORUM YAZ BLOG AL’A BAS SENiN OLSUN.

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı SeVGi, SaYGı ve HüRMeTLeRiMLe... içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to SeVGi CaN VeRiR…

  1. Ceren dedi ki:

    GÜLÜ ANMAKAnlatsam seni, ifâdeler yetersiz kalır.Düşünmesem seni duygu çemberim daralır.Hissettiğimi anlatsam kelime kelime,İnci gibi dizilir duygularım dilime.Suya hasretle, sararması gibi yaprağın,Çatlak dudakla susaması gibi toprağın,Damlanın toprakla kucaklaştığı zamanda,Seni, duygularımla hissederim o andaTüm hislerin son sınırı olan göz yaşında,Duygu bulutu oldun sen, muhtaçlar başında.Seher vakti gülün, o muhteşem kokusunda,Seni yaşarım o katmer katmer dokusunda.Seslerin, kulağa gelen aks-i sadâsında,Bülbüle sen ölçü oldun, güzel nidasında.Hep izini sürdüm çölde, gezindim bölgende,Gülizârını buldum, serinledim gölgende.İsteyene mor menekşe, lâle, sümbül derin,Bana ise, kırmızı, beyaz, pembe gül verinHERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.ALLAH(C.C:) YÂR VE YARDIMCIMIZ OLSUN. SELAM VE SEVGİLER

  2. Fatma dedi ki:

    ALLAH sevgisi. Peygamber sevgisi Ana- Baba sevgisi, Eş, Evlat , Kardeş ve yaratılan her şeyin sevgisi….yarrtılanı severim. yaratandan ötürü yunusca…sevgi bu bence…sağolun Rıza kardeş…Allaha emanet olun..

  3. ...gülsultan... dedi ki:

    Sevgiyle kalın.Allah cc. razı olsun.selametle…

  4. Ömer dedi ki:

    Sevgi tarifi çok güzel rıza.Allah Razi olsun sizlerden.

Yorum bırakın