1 NuMaRa Hz. MuHaMMeD (sav)




HZ. MUHAMMED (s.a.v.) HAKKINDA BATILI AYDINLARIN BAZI SÖZLERİ:


Thomas Carlyle: ’İnsanlar her şeyden daha fazla
Muhammed’e kulak vermelidir. Diğer bütün sözler, onun karşısında boş sözlerdir.’

Prof.Dr.H. Mones: ’O’nun her sözü bir vecizedir.’

Jane Pelo: ’O’nun davasında heyecanı asildi.’

Aleksi Lovazon: ’O Allah tarafından gönderilmiş
bir hak peygamberdir.’


G’la
Faytt:
’Ey
şanlı arap!Aşk olsun sana….Adaletin ta kendisini bulmuşsun.’

Raymons Leronge: ’14 asır geçmesine rağmen Hz. Muhammed bu zamanın tek rehberi,tek
hidayet resulüdür.’

Sosyolog V.D.Eratsen: ’Ben şahsen Hz. Muhammed’in hayranıyım.’

Prof.Jules Masserman: ’Bütün zamanların en büyük lideri
Muhammed idi.’

Prof.Dr. Michael Hart:  Muhammed tarihte dini ve dünyevi açılandan en üstün
başarıya ulaşmış tek kişidir.’

Tolstoy:  Muhammed, hürmet ve saygıya fazlasıyla lâyıktır.

Gibson:  Hz. Muhammed’i sevmeyenler onu yeterince tanımayanlardır.

Dostyoyevski:
Büyük İslâm Peygamberi yüce yaratıcının katına çıkıp onunla buluşmuştur. Ben
Mirac’a bütün kalbimle inanıyorum.

B. Smith: Büyük liderlerin hayat ve
karakterleri ile yapılan eleştiriler İslâm Peygamberi için yapılamaz.

Prens Bismark: Senin asrında yaşayamadığımdan
dolayı çok üzgünüm Ey Muhammed. Kur’an Allah’ın kitabıdır. İnsanlık senin gibi
bir kabiliyeti bir defa görmüş bir daha göremeyecektir. Ben senin önünde hürmet
ve saygı ile eğilirim.

Geothe: Hiç kimse Muhammed’in kurallarından
daha ileri bir adım atamaz. Biz Avrupa Milletleri medeni imkânlarımıza rağmen
Hz. Muhammed’in son basamağına varmış olduğu merdivenin daha ilk basamağındayız.
Şüphe yok ki bu yarışmada kimse onu geçemeyecektir.

Shebol: Hz. Muhammed insan olması itibari
ile bütün insanlık onunla övünür. Biz Avrupa’lılar 2000 sene sonra onun kıymetine
ve hakikatine yetişsek en mesut ve en bahtiyar nesiller oluruz.

Bernard Shaw: Ben bu hayret uyandırıcı
insanın hayatını inceledim. Benim görüşüme göre onu insanlığın kurtarıcısı
olarak tanımamız lâzımdır.

Voltaire: Türk kardeşime diyeceğim ki;
senin dinin bana çok saygı değer bir din görünüyor… senin dinin çok asil.

Lamartine: İnsan büyüklüğü hangi ölçüyle
ölçülürse ölçülsün acaba ondan daha büyük bir insan bulunur mu?

Knematirul: Herkesin itiraf etmekten çekindiği
şeyi ben haykırıyorum. Hz. Muhammed hiç kimse ile kıyaslanamayacak kadar büyük
bir devrimcidir.

http://img472.imageshack.us/img472/8854/smileyby5.gifBEĞENDİYSEN VE ALANINA EKLEMEK İSTERSEN YORUM YAZ - BLOG AL’A BAS SENiN OLSUN.

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı ReSuLuLLaH'ı SeViYoRuM; ÇüNkü... içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 NuMaRa Hz. MuHaMMeD (sav) için 2 cevap

  1. sevgi dedi ki:

    Peygamberimiz (s.a.v.)’in yüce şanına dair Hadis-i Şerifler (Kenzül-Ummal C. 11)* Kıyamet günü teb’ası en çok olan peygamber benim. Cennetin kapısını ilk açacak olan benim. (Müslim). * Kabirden ilk kaldırılacak olan benim. İnsanlar toplanmaya başladıkları zaman onlara ilk hitap edecek olan benim. Onlar ümidsizliğe düştükleri zaman onlara ilk müjdeyi ben vereceğim. O gün Livaül-Hamd benim elimdedir. Ben ALLAH indinde ademoğlunun en şereflisiyim. fakat öğünmem. (Tirmizi) * Kıyamet günü ademoğlunun efendisi benim, öğünmem. Livaül-Hamd benim elimdedir. O gün bütün peygamberler benim sancağım altında toplanacaktır. O gün ilk şefaat edecek olan benim, ancak öğünmem. (Tirmizi). * Ben peygamberlerin seyyidiyim, öğünmem. Peygamberlerin sonuncusuyum, öğünmem. (Darimi) * Ben, benden evvel gelen ve sonradan gelecek olan bütün insanların peygamberiyim. (ibni Sa’d) * Cennetin kapısını ilk açacak olan benim. O kapıdan gelecek olan sesden daha güzel bir sesi hiç bir kulak işitmemiştir. (ibni Neccar) * Cennetin kapısına gelip çalarım. Cennetin bekçisi "Senden evvel hiç kimseyi cennete koymamakla emrolundum" der. (Müslim). * Cenab-ı Hak tarafından bir melek gelip, ümmetimin yarısının cennete girmesi ile şefaattan birini seçmem hususunda beni serbest bıraktı. Ben şefaatı tercih ettim. Şefaatım, ALLAH’a hiç bir şekilde şirk koşmayanlaradır, (Tirmizi) * ALLAH’ü Teala İbrahim A,S,’ı dost, Musa A,S’ı sırdaş, beni de habibi olarak kabul buyurdu, ALLAH’ü Teala, "İzzetim ve celalim hakkı için, ben habibimi dostum ve sırdaşıın üzerine tercih ettim" buyurmuştur. (Beyhaki) * Beni Rabbim terbiye ettiği için güzel terbiye etti. (ibni Süm’ani). * Kıyamet günü ben, bütün peygamberlerin imamı, hatibi ve hepsinin şefaatçisi olacağım, ancak öğünmem. (Tirmizi). * Ben Cevamiül-kelim ile gönderildim. Düşmanlarımın kalbine korku vermekle yardım olundum. Ben uyku ile uyanıklık arasında iken bütün yeryüzü hazinelerinin anahtarları getirilip elime konuldu, (Buhari) * Ademoğlunun en hayırlısı beştir: Nuh, İbrahim, Musa, İsa ve Muhammed (Aleyhimüsselam). Bunların da en hayırlısı Muhammed S.A.V.’dir. (ibni Asakir) * Annem, benim doğumumda, Busra’nın saraylarını aydınlatan bir nur müşahede etmiştir. (ibni Sa’d). * Cebrail AS. bana, "Yeryüzünde Hz. Muhammed S.A.V.’den daha faziletli birini görmedim" buyurdu. (ibni Asakir) * Benim nesebim ve sebebimden başka her neseb ve sebep kıyamet gününde bitip tükenecektir. (Taberani) * Yaratılanların en evveli, peygamber olarak da en son gönderileni benim. (ibni Sa’d). * Ben, Adem ruh ile cesed arasında iken nebı idim. (Taberani) * İki hasletle Adem (AS.) üzerine faziletli kılındım: Adem AS.’ın şeytanı kafirdi, benim şeytanım ALLAH’ın yardımı ile müslüman olmuştur. Onun hanımı hatasına yardım etmişti, benim hanımlarım bana hayırda yardımcı oldular. (Beyhaki). * ALLAHü Teala beni, güzel ahlakı ve güzel amelleri tamamlamak üzere peygamber olarak gönderdi. (Taberani) * Sizin namazındaki rükü ve huşüunuz bana gizli değildir. Ben sizi sırtımın arkasından da görüyorum. (Beyhaki). * ALLAHü Teala Ademoğlundan İsmail’i, İsmail’den Beni Kinane kabilesini, Beni Kinane’den Kureyş kabilesini, Kureyş’ten Haşimoğullarını, onlardan da beni seçerek peygamber göndermiştir. (Tirmizi)* ALLAHü Teala beni, insanlara şiddetli davranmak ve onları zelil etmek için değil, daima kolaylaştırıcı ve öğretici olarak gönderdi. (Müslim). * Ya Aişe’ … (Kibrinden dolayı) Benim yüzüme bakmaktan mahrum olanlara çok yazıklar olsun. Mü’min ve kafir herkes benim yüzüme bakmayı arzu eder. (ibni Asakir). * ALLAHü Teala’yı kıyamet gününde ilk görecek göz, benim gözlerimdir. (Deylemi) * İnsanların ve cinnlierin kafirlerinden başka her şey benim peygamber olduğumu tasdik eder. (Taberani)* Ya Aişe! … Eğer dileseydim, dağlar altın ve gümüş olarak benimle beraber yürürlerdi. (ibni Sa’d) * Dikkat edin! Valiahi ben hem yeryüzünde, hem gökyüzünde "Emin" kimseyim. (Taberani)* Vallahi benden sonra size daha adil davranacak kimse bulamazsınız. (Taberani). ona hakiyki ümmet eylesin rabbim .ALLAH razı olsun dua ile..

  2. RıZa BeRKaN dedi ki:

    Sevgili Sevgi Kardeşim. Allah razı olsunDeğerli yorum ve katkıların için teşekkür ederim.Okuyan gözlerinize,değerlendiren, yorumlayan gönlünüzeHisseden yüreğine sağlık… Dua ile Muhabbetle kalın….. Rabbimiz kendisine Layık kul Habibibine Layık ümmet eylesin bizleri.Efendiler Efendisi’ni anlatmak, sevgisini tarif etmek, kollarını açtığı insanlık için yaptıklarını bir-iki sayfaya sığdırmak ne mümkün! Anlatılanlar, yazılanlar sadece sızan birkaç damla yağmur misali. Sadece “sevebilmek” adına atılacak adımların ilki adına söylenmiş birkaç söz… Çünkü yazılanlara, duyguyu, sevgiyi, gözyaşını, aşkı, muhabbeti, mutluluğu, huzuru siz eklemek zorundasınız. Daha henüz bunları da iletebilecek bir baskı türü geliştirilemedi; maalesef…Sevgililer Sevgilisi’ni en iyi sevenler anlatır. Onun için o büyük insanların gönüllerinden sızan kelimelere atıf yaptık, kaynak aldık.Aşk, bir arayıştır. Aşk, hissetmektir. “Aşk, anlatılmaz yaşanır.” demeleri de bundandır. “Ben aşık mıyım Resulullah’a?”, “Ben seviyor muyum Peygamberimi?” sorusunu sorup duranlardan olmayı kim istemez ki?Aşkı bilmek ve ona ulaşabilmek için yaşamak gerekir. Her insanda bir aşk cevheri vardır. O sevgiyi ortaya çıkarmak ise bizim gönlümüzün derinliklerinde onu ortaya çıkarmak için gayret gerekir. Eşine aşık bir insan, aşkı yorumlayabilir. Anne-baba sevgisini, çocuk sevgisini, arkadaş sevgisini de Efendimiz (sas) sevgisine dönüştürebilmek mümkündür aslında. Çünkü sevebilmeyi bilen her insan, sevilmeye en layık insanı tanıdıkça O’na bağlanmaktan geri kalamayacaktır. O halde “Sevebilmeye namzet insanlar olabilmek” ilk duamız olsun. Sonra “Güzeller güzelini sevenlerle birlikte olabilmeyi” istemeliyiz.Bilmek, O’nu (sas) göremeyenler için ne kadar önemli. İnsan bilmediğini sevemez çünkü. Bildiğini düşünmek, manevi anlamda O’nun yanında olmak ve sevdiğimiz Peygamberimizin de bizim yanımızda olmasını istemek yapmamız gereken en önemli vazife değil midir? Bizi yaratan Rabbimiz’in (cc) bir elçisi olduğunu düşünmek, bize “kulluğumuzu” öğreten eşsiz insan olduğunu anlayabilmek biricik gayemiz olmalı…

Bir Cevap Yazın

