ARAFAT DAĞIDA BİR YÜCE DAĞDIR İNANIN PEYGAMBER ÖLMEDİ SAĞDIR


arafat dağıda bir yüce dağdır
inanın peygamber ölmedi sağdır
ravzasına vardım gülistan bağdır
seni ziyarete geldim efendim
bir nazar almaya geldim efendim

sana gelirken beni görmüşler
yolumun üstüne pusu kurmuşlar
hain nefsim can evimden vurmuşlar
bu nefsin elinden bıktım efendim
bir nazar almaya geldim efendim

sana gelirken kolum kırıldı çok ağladım
yaşım sel oldu benim
hain nefsim şeytan ile bir oldu
vurdu can evimden medet efendim
bir nazar almaya geldim efendim

nasihat eyledin sözün tutmadık
bize gösterilen yola gitmedik
bülbül olup dost bağında ötmedim
seni ziyarete geldim efendim
bir nazar almaya geldim efendim


Word Press’Liysen VE ALANINA EKLEMEK İSTERSEN YORUM YAZ - BLOG AL’A BAS SENiN OLSUN.

ARAFAT DAĞIDA BİR YÜCE DAĞDIR

İNANIN PEYGAMBER ÖLMEDİ SAĞDIR

RAVZASINA VARDIM GÜLİSTAN BAĞDIR

SENİ ZİYARETE GELDİM EFENDİM

BİR NAZAR ALMAYA GELDİM EFENDİM

SANA GELİRKEN BENİ GÖRMÜŞLER

YOLUMUN ÜSTÜNE PUSU KURMUŞLAR

HAİN NEFSİM CAN EVİMDEN VURMUŞLAR

BU NEFSİN ELİNDEN BIKTIM EFENDİM

BİR NAZAR ALMAYA GELDİM EFENDİM

SANA GELİRKEN KOLUM KIRILDI ÇOK AĞLADIM

YAŞIM SEL OLDU BENİM

HAİN NEFSİM ŞEYTAN İLE BİR OLDU

VURDU CAN EVİMDEN MEDET EFENDİM

BİR NAZAR ALMAYA GELDİM EFENDİM

NASİHAT EYLEDİN SÖZÜN TUTMADIK

BİZE GÖSTERİLEN YOLA GİTMEDİK

BÜLBÜL OLUP DOST BAĞINDA ÖTMEDİM

SENİ ZİYARETE GELDİM EFENDİM

BİR NAZAR ALMAYA GELDİM EFENDİM

About rizaberkan

Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için. Allah bize yeter,Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah'ın kulu olmam bana yeter. Ben Allah'ın kuluyum. Ben Allah'ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah'ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah'ın kuluyum. O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır. "Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır..."
Bu yazı .:.GöNüLdEn GöNüLe.:. içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

ARAFAT DAĞIDA BİR YÜCE DAĞDIR İNANIN PEYGAMBER ÖLMEDİ SAĞDIR için 3 cevap

  1. Semra dedi ki:

    Kalbimin sevgilisi ey MuhammedGözümün nuru ey Muhammed~*Bize adaletli ve nazik olmamızı öğrettiAçları ve fakirleri doyurmayı öğrettiYetim ve yolda kalmışlara yardım etmeyiCimri ve zalim olmamayı öğrettiKonuşması yumuşak ve şefkatliydiSanki bir annenin yavrusunu kucaklaması gibiGülümsediğinde şefkati ve merhameti neşe saçardı.O MUHAMMED(s.a.v)di
    GÜNAYDIN ,HAYIRLI İŞLER,HELAL KAZANÇLAR.SELAM VE DUA İLE…

  2. RıZa BeRKaN dedi ki:

    Peygamber Efendimizi (asm) çok seviyorum çünkü; Alemlerin rahmeti, iki cihanın zineti, mahşer meclisinin seyyidi, yer gök ehlinin medar-ı iftiharı, gülün kokusu …Peygamber Efendimizi (asm) çok seviyorum çünkü; O Efendimiz, kurtarıcımız, önderimiz, müjdecimiz, rehberimiz, Peygamberimiz…Peygamber Efendimizi (asm) çok seviyorum çünkü; En Büyük Komutan, En Büyük Devrimci, En Büyük Devlet Başkanı, En Büyük İnkilapcı, En Büyük İlim Adamı …Tek Lider, Tek Önder, Tek Rehber, Son PeygamberEfendimizi ((S.A.V)) seviyorum çünkü , ”fıtratımızı” hatırlatan dini yaşayan,yaşatan ”örnek” ti… O’nu seviyorum çünkü ,tüm mazlumların çaldığı kapıydı…Muhammed’in dinine koşuyorlardı… O’nu seviyorum çünkü , bunun adı Muhabbetullahtı…. O’nu seviyorum çünkü,kalbi hüzünle çevrelenmiş,haksızlığın karşısında Cengaver kesilmiş,batılın karşısında dimdik durmuş ve nasıl durulacağını öğretmiş Biricik Sevgili….RıZa BeRKaN GÜLER / 2008

  3. NAZO dedi ki:

    DEĞERLİ ABİCİĞİM..YÜREĞİNİZE ,EMEĞİNİZE SAĞLIK…RABBİM YOLUNUZU AYDINLIK ,HİZMETLERİNİZİ DAİM ETSİN..ALLAH,A EMANET OLUN…SELAM VE DUA İLE…←♥―♥―♥―♥ ஐ←♥―♥―♥―♥ ஐGÜL YÜZÜNÜ Gül yüzünü rüyamizdaGörelim ya ResulallahGül bahçene dünyamizdaGirelim ya Resulallah (s.a.v) Veda edip masivayaYalvarip yüce MevlayaSefaati Mustafa’yaErelim ya Resulallah (s.a.v.)

Bir Cevap Yazın

